Va informăm ca aveți dreptul de a returna produsele achiziționate de la KRAFTADVERTISING SRL prin intermediul site-ului www.Cafea-Premium.ro, fără a preciza motivele returnării. Spre exemplu, returnarea poate interveni în cazul în care considerați că produsele nu sunt conforme cu specificațiile de pe pagina de internet, produsele prezintă deteriorări sau produsele au fost livrate greșit (fără a respecta comanda efectuată). Există situații în care returul nu este posibil (a se vedea paragraful "Produse care nu pot fi returnate" de mai jos).
Perioada de returnare
Cu excepția cazurilor descrise la paragraful "Produse care nu pot fi returnate" de mai jos, perioada de returnare este de 30 zile începând cu ziua în care dumneavoastră sau persoana indicată de dumneavoastră a recepționat produsele comandate.
Exercitarea dreptului de a returna
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 30 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 30 zile de la:
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
În cazul în care doriți să returnați produse, este necesar ca în perioada menționată mai sus, să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră, utilizând o declarație neechivocă, transmisă prin postă la adresa București, Bd. Basarabia Nr.256G, East City Tower, Et.1 sau prin e-mail la adresa office@cafea-premium.ro sau utilizand formularul de retur pe care il gasiti aici https://www.cafea-premium.ro/formular-retur-produse.
Clientul care solicită efectuarea unui retur este responsabil de ambalarea corepunzătoare a produselor returnate, în așa fel încât acestea să ajungă intacte la destinație. Produsele deteriorate în cursul transportului nu vor putea fi rambursate.
Vă rugăm sa expediați produsele la adresa: București, Bd. Basarabia Nr.256G, East City Tower, Et.1, obligatoriu însoțite de bonul fiscal și factura ce v-au fost înmânate în momentul livrării comenzii, în decurs de maximum 30 de zile de la data la care ne-ați comunicat returnarea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 30 de zile.
Consecințele returnării
Dacă alegeți să returnați produsele, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele.
În cazul în care ne expediați produsele, va informăm că va trebui să suportați costul returnării produselor.
Va rugam sa nu expediati colete cu plata in sistem raburs deoarece nu vot putea fi acceptate.
În cazul returnării complete (inclusiv în situația refuzului de recepție a comenzii sau a imposibilității de livrare a produselor) costul transportului initial, achitat de client direct catre KRAFTADVERTISING SRL nu va fi rambursat.
În cazul returnării sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
Vă informăm că ne rezervăm posibilitatea de a amîna rambursarea până la momentul la care primim produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada ca ați trimis către noi produsele ce fac obiectul returnării.
În măsura în care ne-ați indicat un cont bancar vom efectua rambursarea folosind acest cont fără a vă percepe comisioane pentru această rambursare. În ipoteza în care nu este posibilă folosirea contului bancar vă vom contacta pentru a agrea metoda de rambursare.
Produse care nu pot fi returnate
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
* contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
* furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
* furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
* furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (spre exemplu, alimente proaspete, produsele refrigerate, fructele proaspete care se deterioreaza rapid, etc);
* furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
* furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
* furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vânzătorul nu le poate controla;
* contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
* furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
* furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
* furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Pentru aceste tipuri de produse nu există un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.
Formular de Retur
https://www.cafea-premium.ro/formular-retur-produse